B2B

B2B kantoorinrichting, directiekantoren… Speciaal voor bedrijven, vrije beroepen…  stellen we onze diensten en producten af op jullie noden en wensen.  Kantoren, werkplekken, vergaderruimten en ontvangstbalies moeten aan andere eisen voldoen dan projecten in de woonsfeer. Ergonomie en functionaliteit worden vanuit een andere invalshoek door ons benaderd.  Uiteraard zijn onze dienstenpakketten voor de woonsfeer perfect toepasbaar voor bedrijven en vrije beroepen.  Toch bieden we volgende specialisatie ter aanvulling:

  • Office-facilitymanagement: we ontwikkelen een efficiënt management van alle processen betreffende de bemeubeling van uw kantooromgeving en het publieke gedeelte van uw bedrijf. Vertrekkend van een correcte analyse van uw kantoornoden stellen we de juiste aankoopprofielen op. Verhuis of delokalisatie?  We organiseren dit moeilijke proces en zorgen voor een optimaal herbruik van uw bestaande inboedel.
  • Ergonomie-advies: Als bedrijfsleider wordt u wel eens geplaagd met klachten van werknemers.  Soms gegrond, maar wat is er nu van?  Een juist advies kan vaak een overbodige of verkeerde aankoop uitsluiten.  Vaak zijn klachten op een eenvoudige manier te verhelpen. Soms is de juiste instelling van een bureaustoel niet gekend, maar door uw medewerkers de correcte instructies mee te geven bespaart u al snel een belangrijke kost.
  • Touch & feel: doorheen de jaren is uw bedrijf flexibel omgegaan met veranderingen, strategiewijzigingen en marktverschuivingen. Uw interieur en huisstijl hebben hieronder echter erg geleden.  We zorgen voor een nieuwe eenheid en laten uw communicatie opnieuw de sfeer uitademen waarvoor u staat!  Niet enkel uw drukwerk kunnen we hiervoor onder handen nemen, uw klanten ervaren uw professionalisme van zodra ze aan een vernieuwde receptiebalie staan…

>> terug naar Diensten